четверг, 27 марта 2014 г.

Привіт! Ну от я в Рівному. Я звичайно ж підготувався і детально вивчив карту Рівненської області, і виявилося що тут дуже багато цікавих місць, яких, якщо я їх не відвідаю, то ніколи собі цього не пробачу. Як виявилоя місто Рівне гарне та затишне, люди тут привітні та доброзичливі. Отож я вирішив не втрачати часу а одразу ж вирушати на пошуки "чудес". Виявляється у самому місті не дуже багато є об’єктів, які були б дуже цікавими  для туристів. Я порозпитував людей і в першу чергу вони порадили мені поїздку до Острозького замку (говорять це недалеко і недорого), так, люди в Україні люблять економити))). Отож завтра зранку я вирушаю до м.Остріг, там і побачимось. До зустрічі!

Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница